2010年11月13日 星期六

[2010 關西 追楓遊 5日4夜] Day2.1 箕面

箕面.....咩地方? 點解會選這裡呢?
因為我好鍾意睇大自然的自然美。而且我又唔鐘意多人的景點,睇紅葉又想去D又多又靚又合時又唔多人的地方,仲要電車可以到達,新手吧,不敢太難呀。
刨刨下文,睇睇下,就被那在箕面公園的瀑布吸引著了。
所以就決定加入景點的一部份了。

箕面是大阪市入面以北的一個地方。那裡有一個箕面公園,係大阪一個比較近市區的一個郊外地方。
由於阪急電車能到達,所以交通極為方便。以我今次在難波出發,坐大阪市営御堂筋線(千里中央行)去梅田,再轉阪急宝塚線急行(宝塚行)(急行)去石橋(大阪),再換阪急箕面線(箕面行)(各停)到箕面駅。全程約45分鐘左右,全程490円。


到達車站,因為人不多,又遠離市區,一出車站,秋意極濃。
我們沿著卡通示意圖去尋紅葉同瀑布了~
未見有紅葉前,我們沿著一條好有簡樸日本風的路,有小店賣手信,突然秋風下傳來一陣陣香味,也是秋天特有的 - 炒栗子味!
我們被炒栗子的香味吸引著,立即跑去看個究竟。點解咁想知?因為我地見到前方遠處好大煙,一直幻想著是否像是香港的炒栗子的方法炒呢!?
终於見到啦,原來有一部好似火車頭的炒栗子機! 佢炒完把部機尾部放直就會像火車頭噴煙的了! 我們就像看了一場炒栗子表演,亦買了一包嚐嚐。這時,我發現了第二個驚喜了: 那些栗子,每粒都超大粒,唔....有半隻蛋那麼大,仲要好甜。就這樣,我們吃過栗子後就繼續行了。
雖然沿路大部分的紅葉都也未變色,但有一些長的較高的,可能比較感受到溫差,所以我地一直見到有火紅,有橙的葉。而山路也比較平坦,所以行下影下的時侯,好快就聽到潺潺流水聲了,係咪到了呢?









原來未到。我地只是到了三分一路程的昆蟲館同龍安寺。但係因為到處的氣氛,顏色的配合都好靚,我地行下影下,不一會我們就到了箕面瀑布了。
因為秋天的關係,水量不多,未有感覺到澎湃的感覺。但是,以未有親身見過瀑布的我,已經非常滿足的拿著相機不停影了。
日本人的確厲害,他們的那紅橋相當百塔,令整個畫面有著 "調味"的感覺,令成幅相美極了。














欣賞完美景,去醫肚了。
因為D栗子的確係幾飽肚的,我地無在瀑布附近的餐廳坐下慢慢食,只買了些小食,就慢慢落山去天神橋出發了。





By 山

待續

沒有留言:

張貼留言