2010年11月12日 星期五

[2010 關西 追楓遊 5日4夜] Day 1 大阪

期待了一陣子的關西之旅終於都來了!
這是我第一次全部一手一腳計劃的。我自己本身是一個都幾chur的人,比左錢去旅行,當然把握著每分每秒去玩盡佢啦^^
同行的興趣為睇日本歷史事物,以及一日食5餐。
而我就鍾意美景,為慳時間,對食可以好簡單,但對target左的餐廳,點都會去一試!
當兩個不同的人去旅行時,行程的安排的確是一件不容易的事!
由於是次以睇紅葉為主,所以日子地點全部都在刨文後選擇出來的。

為了慳時間,我地放工立即回家攞行理,然後坐CX的零晨機,於早上六時左右到達。

第一次到關西空港,立即去搵890円的南海電鐵車站啦! 買了車票,一直搭到難波駅落車,車程約1小時。搭完零晨機,朋友選擇搭這"長途車"時把握時間瞓一瞓啦,而我就一直欣賞窗外景色~
我地上的是特急列車,會停的車站較少,所以架車比較多人,話晒都係星期五的一個上班的時間呀! 話咁快就已經到難波駅了。

空港行去車站途中,已經見到D樹開始變紅了~

由南海難波駅行去なんば駅地鐵站的出口都真係搵左一陣。
我地今次4晚都係住Vista Grand Osaka Hotel,選擇這裡係因為去專業旅運問價時個agent 介紹的,地點在道頓堀附近,又比較新,所以就揀呢度啦。由車站行去酒店,大約15分鐘就到了,油店就在蟹道樂後面,好易搵。於酒店放下行李就立即出發!


由於在酒店放完行李,時間也只是8點,聽說去魚市場要襯早去,所以今日的第一站係去黑門市場~
因為酒店位置在日本橋同なんば駅中間,我地決定慢慢行過去。
由酒店行去日本橋駅只是5-6分鐘路程,黑門市場就在日本橋駅旁。


黑門市場就像是日本人街市的一條步行街。可惜,我地太早了,很多店舖也沒有開門。


友人本身識買海鮮,他的comment 為這兒的魚生係好新鮮,但大部分標價太高,沒有想像中那麼平喎。最後我們只買了以下兩款而已。




離開黑門市場,在難波週圍逛逛,行行下就去左不在計劃入面的法善寺。影左幾幅相就出法去第二站了。



呢度,個人認為真係好貴的紅豆沙


第二站係大阪城。我地在なんば駅買了no-my-car-day pass,坐車到森ノ宮站。於森ノ宮站行10分鐘左右就到大阪城天守閣了。在大阪城公園的確好舒服。地方好乾淨,也裊寧靜。遠處已看見城頂了。雖然要行的樓梯有一點辛苦,但行到上去見到咁靚的風景,值得的~


很有秋天感覺的公園


沿途不難被它們吸引~
愈近天守閣,就愈來愈多人了。有旅行團,也有學生們。我們的pass可以有優惠價上天守閣。
我們上去行了一會。我們連以前的人如何起城的video也看了一篇!
於天守閣,當然不少特在高處欣賞大阪市吧! 
睇完大阪城的歷史,我們沿著城後的路去大阪ビジネスパーク搭車返なんば了。
原來大阪城後面的路,兩旁種了銀杏樹!又一秋天感覺,好舒服啊!
第一次見到日本的城堡,它的宏偉的確非常吸引我!去車站途中也忍唔住不斷回頭影這城堡。









BYE BYE~
之後我地回なんば駅行道頓堀掃街了。首先我地random去左四天王食拉麵。間舖好易搵,基本上見到佢個招牌就到了。我們到的時候未太多人,不用等位。本人認為,四天王價錢合理,味道好,但那些店員就唔多有禮貌了。

食過拉麵,我們也食了普通章魚丸同蝦餅夾章魚丸。
章魚丸就...馬馬夫夫吧...
蝦餅夾章魚丸,比較特別。它是用我地細個食的蝦餅,加D米通碎,再夾住粒章魚丸。唔....叫做試過下啦...




因為大家開始攰了,所以我地早D食晚餐。
我地去左食蟹道樂去豪一餐!店入面的嬸嬸個個著住和服招待我們,我們就好像貴賓一樣。而且我呢個蟹痴,見到全餐蟹真的太開心了,基本上一上菜我就已經急不及代食了,所以無咩相睇。呢度真係好PRO...用佢地食蟹專用的工具,真係超方便!
印象最深刻係個綠茶雪糕。佢係一個雲呢嗱雪糕,一個嬸嬸在面前用茶道用具把綠茶慢慢調入去。呢個雪糕苦中帶甜,令人一試難忘。

筷子托,好可愛~
蟹湯

蟹腳刺身
蟹壽司
燒蟹~

非一般的綠茶雪糕
食完飯只是晚上8:00,在心斎橋地標影一影相後,還是早點回酒店休息。




By 山

繼續

沒有留言:

張貼留言