2010年11月13日 星期六

[2010 關西 追楓遊 5日4夜] Day2.2 地魚屋台

地魚屋台,被雜誌稱為大阪平民魚生大排檔。點解? 因為佢真係可以用好平的價錢食到好新鮮的魚生囉!
由於傳聞中佢六點幾就開始排長龍,我地在箕面落山,搭阪急電車到天神橋筋六丁目也只不過是四點半左右。我地就慢慢地行下這條全日本最長的商店街。據說如果把這商店街行畢,是會有證書的啊! 因為我地目標係去hea 時間,所以只是閒逛了個幾鐘就去食野了。

地魚屋台於六時開門,我們5:45到已經有人在排隊了!
其實我地都有少少怕,因為我地都唔識日文,門口見到的漢字不多,會唔會入到去咩都唔識叫呢...


開啦開啦!入到去,愈來愈唔知點算,因為....日文menu...
正當我們把旅遊書攞出來對那些食物字的時候,有位姐姐過來放下了中文menu! 謝天謝地!
雖然,中文可以叫的東西較少,也不能食推介的。但是.....一看....650円有半板海膽的價錢,點左d大路食物都好夠了吧!
呢度,要我形容,我會用熱血來形容。因為佢地每收一個柯打或出一個柯打,佢地都會於店面同廚房間互相大叫的,像是唱山歌般對唱,氣氛真係好正!!
因為我地當食物到後急不及待的食了,忘了影相,只有影到用來點不同魚的醬油同那一大杯食天婦羅時用的蘿蔔泥~
不過我地大家食完都一在計算,看看之後幾天會否有時間encore~







By 山

沒有留言:

張貼留言