2014年10月14日 星期二

[2014 日遊 山陽‧山陰 6日5夜] Day 2 広島

原本安排的行程

  • 広島花宿
  • 0900広島駅>広島美術館>広島城
  • 1452広島駅
  • 1527岡山駅
  • 1839松江駅
  • 松江アーバンホテル


一早起左身,查探第一班車同船去宮島一轉,睇唔到個日落,起碼都去睇過個水中鳥居同食到個廣島蠔吧!

打風後,天朗氣清,但有少少涼。我大愛的秋天感覺~

往車站去,於站旁食個朱古力包加杯咖啡,開始一日的行程~




其實,沿路已聽到一直廣播著,用自己有限的聽解力,已估到D啦,再加自己有限的閱讀能力,其實已更confirm JR去唔到宮島。但抱住: "去旅行,你唔行多步就唔知幾時再有機會"的精神,用有限的日語同車站職員查問,係啦,估中了,台風後列車訊號有問題,去宮島列車受阻,未知能幾時開出。

其實去宮島係有好多個方法,我堅持搭JR,只因為我pass包同唔包的分別。
最後,因為考慮到唔想太夜到松江,我決定放棄官島,那我有藉口去多次廣島啦~

不得不讃山陽山陰的旅遊局,他們把遊客觀光的資料都處理得整整齊齊,在官網已清楚搵到所需資料。(有關連結)

下面圖片取自官網。柯南pass的任務不能完成,但也要好好用呢個pass呀~所以我決定呢個上午去美術館,広島城同原爆ドーム。



上巴士出發,真係有D唔慣落車先比錢,不過,我都係show pass 姐~~

巴士有小學校巴感覺
巴士站旁就係美術館了。入場睇展覽要另加錢,所以在外面行行算了。不過,日本的美術館的確另人有種舒服的感覺,高高的樓底,自然光直接打入室內,配合著柔和的古典音樂。有時間,就咁坐在哪看書,應該可以消磨一日。
[幻想自己是一個又靚又高又瘦骨架細的女子,著住恤衫西褲高跟鞋,好有自信咁在美術館行,型呀!]




於美術館到此一遊後,行去廣島城。一個巴士站的距離,步行需要15分鐘。
在香港,我真係睬你都傻。
但當我外出,沒太多人同車,條路又唔係好窄,享受住好天氣,聽住自己愛的歌曲,漫步於這秋天的空氣中。
今天廣島天氣 - 晴
廣島城本來係柯南pass最後一站,所以pass已包入場費。這是我去過第一個不是白色的日本城堡。

因為廣島城以前都會有外敵進攻,呢個洞就係用來掉石落去,令下面攻緊城的士兵受傷。

廣島城入面,有個位解釋呢度點起的。
我在這area乖乖的坐下玩了3,4 個字~~

去城堡,當然要去天守閣睇晒全個市啦~如其他日本城堡,一定有一條護城河。

當然唔少得吸返個印仔啦~

離開廣島城,以步行的方式去原爆ドーム,平和紀念公園同原爆博物館。
我昨日就在這裡,大風大雨下睇天氣~

捐左入地下街,商店已開始有Halloween的裝飾啦~ 
再次讚下廣島真的好為遊客設想,指示相當清楚。

清楚還清楚,美不美觀就自行決定了。
的確,以港鐵大型廣告模式的出口指示,我第一次見。
從地下街捐返出地面,慢慢的行去目的地。

由於自己技能關係,閱讀過的所有歷史也只有少許記憶。(勿插,我只是真的記憶力同理解力奇差而已)
對這裡的記憶為: 打仗 > 美國向廣島及長崎投下了原子彈 > 城市建築物化灰,大量人死亡 > 日軍投降
歷史的記憶麻麻,但科學告訴我核爆後對環境,對人,對所有野的影響我還是知道的。
不知道這記憶從何來,也不知是否在夢中,但印象最深係: 有人化了灰,牆上只剩下一個人影。
什至有人告訴我,覺得廣島的人樣子是比較奇怪。

去到原爆ドーム,在附近,不知為什麼,整個 "気持ち" 變得 "真面目"。

見到這石,有點心寒。那個 "慰" 字,多次誤見成 "怨" 字。。。


呢個就係原爆ドーム,世界遺產。廣島食左個原子彈後,能保留得最多,被破壞最少的建築物。呢度係我在這旅程中見到最多西方遊客的地方。遠遠的望住它,它彷彿在告訴你多年前它經歷過的一切。

沿住呢條河過去,就會見到原爆博物館。

館前有塊大空地。

當我在空地行過去時,突然聽到一聲: かわいい,望過去~ 原來有個叔叔帶住隻柴犬比兩個姐姐撩~~幾時都話有隻可愛的狗仔係可以增加撩到女仔的機會~

入左館,我無影相。"真面目" 的 "気持ち 再次出現。不能說是體驗 (也不想有這恐怖的體驗吧),但入面的所有展品,裝飾再加上文字的描述,好容易感覺到當時那些平民的驚慌,恐懼,痛苦。當然,另我感受最深的,是親眼見到我那不知道在哪裡有的記憶 - 那牆上的人影。

離開沉重的展館,外面有本Dialogue notebook。
願    世界和平。

那兒還有這張~

中午了,時間差不多,搭巴士返広島駅再去広島花宿攞返個行李,離開廣島去島根那邊了~

離開広島去岡山乘搭的是這列車,坐自由席,也是柯南pass包的。


因為去到中午時間 (12:15),我要到岡山才可再買便當上車,所以買少少野食左先。

去到岡山 (13:05)。今趟沒有把這裡列入,下次啦~
今次在岡山有兩個任務:

  1. 換JR-WEST RAIL PASS ( San' in & Okayama Area Pass) 
  2. 買lunch 上車食。


我就是在這裡搵食~
每一個車卡也會寫下佢係幾點邊架廾係自由席定指定席。我今次就係坐やくも往出雲市的那班車了。



上左車,時間已經到了14:05。好~開餐~1100yen的雜錦魚生粒飯。在日本真的求其一處的魚生也好好食~~
佢知你唔係即刻食,會有包冰放在上面。



沿途風景優美。
16:38,到達島根的松江。由広島到島根共4個幾鐘的車程,我又覺得比搭飛機易過喎~

到了松江,見到我Target的貓頭鷹杯,即刻撲去買。星巴克的教育真的好好。店員要好好的包起隻Mug,知我要等,就用tasting cup倒了杯我愛的Guatemala比我。每一次不同的時間,不同的心情飲咖啡,我也會感覺到不同的味道。呢杯Guatemala在這有點寒意的秋天,帶給我一種窩心,溫暖的感覺。
之後,星巴克職員教我去到一畑的這個辨公室。去買我今次旅行的第3張pass - 縁結びパーフェクトチケっト。

秋天日照時間到旁晚已天黑了。安全起見,搵到酒店放下行李,搵完野食同明天的巴士站,早點回去休息了。

呢個就係我個晚餐啦,紀州梅子烏冬。

快速總結 Day 2:
住宿:松江アーバンホテル
使用pass:廣島&宮島5天柯南pass - 關西空港版
JR-WEST RAIL PASS ( San' in & Okayama Area Pass) 
行程:広島駅 > 広島美術館 > 広島城 > 原爆ドーム,平和紀念公園 >
原爆博物館 > 広島駅 > 岡山駅 > 松江駅
交通使用:広島駅 > 広島美術館廣島巴士
広島美術館 > 広島城步行
広島城 > 原爆ドーム/平和紀念公園步行
原爆ドーム/平和紀念公園 > 原爆博物館步行
原爆博物館 > 広島駅廣島巴士
広島駅 > 岡山駅JR
岡山駅 > 松江駅JR
:朱古力包 + 咖啡
雜錦魚生粒飯
紀州梅子烏冬
其他便利店飯團 + 橙汁
山元素:
山山山
山山山
山山山山
山山


By 

沒有留言:

張貼留言