2014年10月17日 星期五

[2014 日遊 山陽‧山陰 6日5夜] Day 5.2 鳥取 - 砂の美術館

由鳥取砂丘步行往砂の美術館約10分鐘。

砂の美術館係全世界第一個用沙作材料做的展覽館,用的沙全部來自鳥取砂丘。
美術館每年用唔同的主題,所以每年大約1月至4月中會休館,來自世界各地的專家會到館中設計和用沙堆出他們的展品。
而我今次睇的,是美術館的第7次展覽,主題係俄羅斯。
美術館其實好細,如果你沒有看展覽的習慣,去到展品只是到此一遊影一影相的話,的確,15分鐘就行完了。但當你仔細的欣賞展品的話,都可以個幾鐘的!入埸600円,少少貴啦,但我又覺得值得喎。習慣上,為專重展覽,不放太多相,請見諒。




門口就已經開始有展品,在想,它只是用水堆砌出來,前幾天打風佢都唔散,咁犀利!~

與展品的距離的確好近,真係好有衝動去用手摸下,不過我係乖旅人,無摸到。



如何堆沙


呢間屋,其實我zoom到好近影的。

這個池也是用沙堆的。
真係好靚...



出了美術館,行前少少見到呢個幸せの鐘。說明書上寫著:

面向鳥取砂丘,誠心想著自己的願望,輕輕敲鐘一下。

當然,我都有試啦~希望我的願望能夠實現^^




搭上11:20那班巴士回鳥取駅,去酒店攞返個行李,終於,買第一堆手信了。
因為之前幾晚都要換酒店,忍手忍得好苦啊!
就這樣離開鳥取了。這裡的確有很多值得去的景點,我會再來的。
走上了12:54經姫路去新大阪的JR。前半part無pass包,後半pass用埋last一日的柯南pass。
上車前,緊係要買呢個行程的另一期待: 蟹柳火車便當 (1010円)!
[小插曲]我因為好期待呢個便當,那是間小店,就在鳥取駅入面,鳥取駅好細,你會搵到的了。去買便當的時間緊迫,仲要去到得返1個,前面仲要有個姨姨,因為日本人做野太太周到,太太合禮儀,即係...好慢啦.....我差D在姨姨未行開就衝左埋佢比錢...好尷尬。


鳥取,漫畫王國,I will be back~

呢個就係那期待的便當了~

開了包裝後還是包裝...
日本人真的好注重包裝。

男士一定唔飽的
入面見到全是蟹腳絲,配上薑飯同梅乾絲,真係好好味道!!
由鳥取駅經姫路去新大阪,本來打算坐兩個鐘先到姫路,不如出姫路行個圈,行李鎖Locker,但係,我想講....JR太好瞓了。被查票後醒一醒,又再瞓,好快就到左新大阪了。

到了新大阪,惡夢到了。我最怕的市區車站啊!
我今晚係住ホテルビスタプレミオ 堂島,位置係近北新地站。
地圖上10分鐘的路程,我拖住行李行了20分鐘。因為....太多人了。
酒店就在呢間拉麵店轉彎。去酒店放下行李,出梅田行了圈,都係果句,太多人了...比起我先幾天去的地方,真的差太遠了。在人多的地方有點不舒服的感覺。決定去百貨公司市場買晚餐回酒店睇住電視休息下吧。



回到酒店,打開電視。不談政治,不加什麼意見。
2014年,香港發生的這件大事。我在日本的這幾天,除了FB post ,每晚新聞也會報導,甚至有專題報導。




一邊睇新聞,一邊開餐。呢餐雖然說是超市買,但也要5710円,仲要搵左好耐先搵到果板海膽同埋個刺身!

好似反沙竽,點上了糖的蕃薯/南瓜 (在超市試食後就買了)



蟹壽司
今晚,分享一下我的手信啦~
首先,我的最愛: 呼吸朱古力。每次到關西我都買一堆,今次都唔例外啦~790円一包~
佢係有果仁的朱古力,外邊有朱古力粉。味道呢,因為有朱古力粉的關係,不太甜的。
  • 紅色是咖啡味,也是我最鍾意的。
  • 綠色係綠茶味
  • 藍色係tiramisu味,係,香港都買到,不過呼吸的無咁甜的。
  • 細包那包係老板送我的^^


下面就係其他的お土產了。
  • 梨 <鳥取特產,我平日唔會買生果回港,因為懶攞。今次,因為試食後發現,呢個梨真的超甜!
  • 梨味Jelly<買黎送禮
  • 鳥取砂丘造型擺設<也是送禮,仲有好多造型,如柯南,Hello Kitty
  • 貓頭鷹杯同吉祥仔仔們
  • 仲有D零食咁啦



快速總結 Day 5:

住宿:ホテルビスタプレミオ 堂島 
使用pass:廣島&宮島5天柯南pass - 關西空港版
行程:鳥取駅 > 鳥取砂丘 > 砂の美術館 > 鳥取駅 > 姫路 > 
新大阪 > 大阪 > ホテルビスタプレミオ 堂島
交通使用:鳥取駅 > 鳥取砂丘麒麟巴士
鳥取砂丘 > 砂の美術館步行
砂の美術館 > 鳥取駅麒麟巴士
鳥取駅 > 姫路 > 新大阪JR
新大阪 > 大阪JR
大阪 > ホテルビスタプレミオ 堂島步行
:MOS set
蟹柳便當 + 柚子果汁
海膽 + 刺身三款 + 糖蕃薯 + 蟹壽司 + 蘋果汁
山元素:山山山山山
山山山山山
山山山山山
山山山山山
山山山山山

By 

沒有留言:

張貼留言