2014年10月16日 星期四

[2014 日遊 山陽‧山陰 6日5夜] Day 4.2 松江 - 島根県立美術館

本來打算在車站慢慢行去美術館,點知呢場突如其來的大雨,唉。
搭巴士去啦,早左去,行下.....落雨喎,仲睇到日落咩?
唔知呀.....我唔去,我又唔甘心呀!博一博都要去!

島根県立美術館是日本の夕陽百選指定地點之一。
就係呢度

今趟的第二個美術館。比廣島的更靚。
一入去,心情由剛才被大雨扯下的心情再迫回正常Level。

美術館對外望出,好舒服
美術館入面有間賣fair trade 的意大利餐廳。幫襯下先。

我坐的那位置靠外望。靚到呢!
雨漸細,雲中透出的光就像告訴我,上天是會給我希望的。
試想想,天氣好的話,我點會睇到呢刻的曙光呢?

幻想好天氣,嘆住杯咖啡,望住個被大火球染了橙色的宍道湖,有人在旁跟自己說聲: Happy Birthday

既然已經停雨,出去行下啦~美術館呢個弧形設計,十分欣賞。雖然不可以見到火紅太陽那日落景,但至少,這太陽俏俏於雲中回家的景象,也不是你想像到的吧!
大自然就是這樣,你不能猜到它的。
好風景多的是 夕陽平常事

然而每天眼見的 永遠不相似


太陽開始下山了
不過,太多雲啦
呢個係必影的,原本個心心位係剛好用來hold住那圓火球,在橙色的天空下的...
可惜,你睇下舊雲...

我的,變了點蠟燭mode......
當我企埋一邊食風等緊的時候,有個伯伯突然過黎同我傾計。佢今年70幾歲啦,佢話佢成日在這裡影日落。佢塞左幾張上星期親手影的照片給我,又不斷教我啲相點影先靚。
佢見日落時間未到,仲介紹島根比我知同埋教我點選男朋友!當然,他全部用日文啦!以下係我聽得明伯伯講的語錄:

  • 我唔係個個都傾計架,我只係同靚女傾計架咋~
  • 去過出雲大社的女仔都一定可以搵到另一半得到幸福架,因為那裡用的方法係二拝、四拍手、一拝,神明一定聽到你的願望
  • 你唔駛理會係真定係假,只要信就會實現
  • 如果你在這裡能見到出雲大社,那你就一定會好幸福了
  • 選男朋友,不要求外表呀,最緊要係個心,心地好的男仔才值得去付出

伯伯~我收到晒^^
多謝你!

我在這裡,還認識了我FB第一個日本朋友^^


呢道有12隻兔仔,啲日本女仔一隻隻咁影架~
伯伯話,要影埋下面,如果唔係幅相唔夠靚
又真喎!

離開美術館,回酒店攞行李去鳥取了。我愛上了島根呢個地方。我會再來的。

懷著依依不捨 (呢個詞,對上一次用應該係去完秋季旅行啲作文總結時用)的心情離開松江,往鳥取出發!


時間關係,求其買左個便當食。

望落平平無奇,但隻蛋正到呢....我呢個在香港唔食牛肉飯的嘅人都覺得呢個便當一番~~


去到APA 酒店,很喜歡他們這樣歡迎我。早抖~



快速總結 Day 4:
住宿:アパホテル〈鳥取駅前〉 
使用pass:JR-WEST RAIL PASS ( San' in & Okayama Area Pass) 
縁結びパーフェクトチケっト
行程:松江駅 > 松江城 > 松江しんじ湖温泉駅 > 松江フォーゲルパーク > 
松江しんじ湖温泉駅 > 県立美術館 > 松江駅 > 鳥取駅
交通使用:松江駅 > 松江城步行
松江城 > 松江しんじ湖温泉駅步行
松江しんじ湖温泉駅 > 松江フォーゲルパーク一畑電鐵
松江フォーゲルパーク > 松江しんじ湖温泉駅一畑電鐵
松江しんじ湖温泉駅 > 県立美術館一畑巴士
県立美術館 > 松江駅一畑巴士
松江駅 >鳥取駅JR
:Starbucks 
咖哩烏冬 + 蘋果汁
牛肉丼便當
其他雪葩 + fair trade 咖啡
山元素:
山山
山山山山
山山山山山
山山山
By 

沒有留言:

張貼留言