2014年10月13日 星期一

[2014 日遊 山陽‧山陰 6日5夜] Day 1 広島

原來的行程,交通,住宿的安排

  • 0520関西空港
  • 0919広島駅
  • 0930広島花宿 
  • 1016宮島口 
  • 宮島>嚴島神社>大鳥居 >大願寺>大聖院>表參道商店街>宮島 
  • 1916宮島口 
  • 1947広島駅>広島花宿


凌晨機唔係第一次坐,但Peach真係唔係幾好瞓,太窄,而我後面個鬼佬對腳太長,整程機做背部按摩...算吧,打風也不會外出,今晚休息吧。

05:35 落機,當然沒有成功見到風眼啦~沒有大雨,因為要趕10:00前到廣島,跟台風對著幹!
攞行李後箭步去買個早餐,再去JR票務攞柯南Pass ,然後搭之前預算中的那班車。
我個早餐~~賣飛佛
取自JR WEST官網

我按原定時間搭車(06:40),於09:19已到達廣島lu~


出到車站,天陰陰,還沒有狂風暴雨,不過車站已不停廣播台風關係博多方向新幹線停駛了。

今晚住広島花宿,放低行李後,時間都仲係10:00,未大雨,宮島日落應該要同佢講Bye-bye 啦~但我唔會浪費任何時間~在毫無準備的情況下,轉戰去本通商店街Shopping~
就在広島駅對出搭呢D電車


Shopping 前,嘆杯咖啡充下電先~

女人到日本真係咩都可以買一餐,而且呢度又唔駛淋雨,真係好鐘意行日本的步行街~
行得興起,過馬路,個天愈來愈黑了。望一望錶,已是中午時間!慘,我行左去邊呢。。。。係時候搵路搵車返車站。

 現場感覺像是8號風球,好大風好大雨,攞住把遮都濕身!真係要怏D。。。唔係今日無得食野啦~~

周圍都報導台風消息
終於,我唔理Pass包唔包的情況下衝左上一架去広島駅的巴士。成功到達後,對我來說一人旅行最大的難題來了。。。。食咩好。。。

最後,我選擇了車站裡的一間好似屋台的店醫肚,set lunch 1000yen,唔係唔食呀~
味道,good呀~


食完Lunch去返室外,算了,原本被迫取消的一天已超額滿足了5小時,為安全,係時候回去休息了。在便利店買了晚餐,完成今天行程。

返去瞓左一陣,食完個晚餐,去露台望望,我相信自己是在風眼了。風平浪靜。即刻睇新聞,正~個風在我瞓醒應該去到東北了~

好想去宮島,明天遲D先過松江啦~先去半日宮島~~
是日晚餐
個cup noodle 好難食。。。
風平浪靜的晚上
快速總結 Day 1:
住宿: 広島花宿
使用pass: 廣島&宮島5天柯南pass - 關西空港版
行程: HKG > KIX > 広島駅 > 本通商店街
交通使用: HKG > KIX Peach airline
関西空港 > 広島駅 JR
広島駅 > 本通商店街 廣島電車
: 便利店飯團 + 咖啡
屋台牛肉定食
一個難食的杯面
其他 朱古力包 + 咖啡
山元素: 山山山山
山山
山山山


By

沒有留言:

張貼留言