2014年10月15日 星期三

[2014 日遊 山陽‧山陰 6日5夜] Day 3.2 米子 - とっとり花回廊/太平記

上回講到我去搭左架慢車。
我坐的是兩間對頭位的那種。當車快開車時,有個好有大陸同胞feel的男人同佢老婆上了車。
點解咁講?因為佢地一上車就大聲說話,而且個男人隻耳仔仲要損晒出緊自,衣著也老老土土的。那時,我還默默念:唔好過黎唔好過黎,佢地行過左,我心諗:好彩。點知,車開了後,佢地返轉頭坐了在我旁邊同對面-_-

我打算戴起earphone同攞野出黎睇唔理佢就的啦,點知...佢地突然問我: 我地講野有無嘈親你呀?

突然間,我又覺得佢地日本人返! 試問你在香港見到果D討厭乞人憎嘈住人的人,會唔會有咁問你?
我答佢地我唔識日文,佢地就開始同我傾計啦。當然,佢地係不斷用日文啦。佢地知我只懂簡單的日文,所以不斷諗辦法令我明白他們想講咩。
個太太解釋佢老公D修係因為昨日剛唔少心跌到,唔你因為打交,叫我唔駛驚。<<OMG...我個樣果時一定比佢feel到我驚了。
他們是一對住松江50-60歳的夫婦,有一個仔,個仔做醫生的,現在在美國,佢地去過美國一次。講講下,個男人想知時間,佢老婆就在她手袋攞左個鬧鐘出黎。
佢地見我笑得咁犀利,打算送左個鐘比我。我就影影算了。
佢地在松江下車,想捉埋我落車上佢地屋企食飯~~話好開心同我呢個咁得意的小妹妹傾咁耐計~


佢地落車後,我仲要搭多幾個站去米子。到米子時已14:20了。



因為唔想miss去とっとり花回廊的車,唔周圍走了,坐下看看路人做什麼~
等車時見到有團體玩緊盲人體驗。

免費車上全部都係上左年紀的人。我全車去到呢個全日本最大的花卉公園。因為趕尾車,我一定要有計劃地行呢度。望過地圖,令我最想去的就是左上角的那個花の丘。

園外已有Halloween 的裝飾了。

登登~一入門口就見到咁既景啦! 據說這大山也被稱為日本中國的富士山,要影佢其實不容易,因為它成山被雲遮住的。
聲明一點,我不懂影相不懂執相,用的也只是平民傻瓜機。但自問,在這裡拍出的相也OK吧~~即係咁,天氣好,風景靚,心情好,拍咩都靚~唔係咩?

本身我自己無特別鐘意花,也很少對7彩的東西有興趣。但在這裡,我投降了。


還有室內的
來到這山頭,文字,相片已不能表達我那刻感動的感覺了。 自己來一轉吧!



園內館同館間路的連接也設計得吸引到我在怒影。

太陽開始落山了,因為我不懂影唔反光的相,miss 左好多美景影唔到。


烏取出名係梨~梗係要食個雪糕啦~
好味道~
搭尾班車回去了,去食晚餐了。
夕陽跟我說再見~
好,雖然時間有d早,但黎到今次旅程的重頭戲~ 6000円一人前的蟹餐

去的就是呢間太平記。一間一啲都唔似會有蟹料理的平民居酒屋。
[佢店外咩都無寫,我當時真係有d唔想入去的,但我無理由問都唔問我就走姐,硬住頭皮,用簡單日語問左,有,正,食]



店內的確好簡單的格局。應該是做熟客生意的小店吧。一進店內,有個嬸嬸把餐牌遞上,我沒有看過一眼,就叫了那一人餐了。





店員不懂英語,見我一個女仔到要食個餐,問左我3次係咪清楚有5個料理要食。我堅持我堅持!

上菜了~

蟹膏です

蟹腳刺身です
嬸嬸可能嫌我食得太慢,不時來協助我 "食"。
蟹焼きです
當然佢唔只咁少啦
sabusabu with 蟹です
 當我好飽好飽未估到仲有一個係咩料理的時候,佢就上菜了。
最後、蟹粥です
嗚呀~~~條腰即刻粗兩吋,好好味,十分滿足!

走的時候,店員也很奇怪點解一個香港女仔懂去佢地那裡食呢個餐~嘿嘿!唔知呢~

捧住個肚由太平記回米子車站,有野睇~來咁多次日本,終於睇到一次街頭表演啦,都幾好聽架!

天黑,要回程了,迎接明天的最愛の日。
原來有個站叫荒島~
本來打算去一去水燈路,但食飽飽後已經差唔多20:00啦,趕唔切睇啦。


經過information center,原來佢會寫出每天的日落時間,可想而知,呢度個日落幾出名先得~


快速總結 Day 3:
住宿:松江アーバンホテル
使用pass:JR-WEST RAIL PASS ( San' in & Okayama Area Pass) 
縁結びパーフェクトチケっト
行程:松江駅 > 八重垣神社 > 松江駅 > 出雲市 > 出雲大社 > 出雲市 >
米子駅 >とっとり花回廊 > 米子駅 > 太平記 > 米子駅 > 松江駅
交通使用:松江駅 > 八重垣神社一畑巴士
八重垣神社 > 松江駅一畑巴士
松江駅 > 出雲市JR
出雲市 > 出雲大社一畑電鐵
出雲大社 > 出雲市一畑電鐵
出雲市 > 米子駅JR
米子駅 >とっとり花回廊免費巴士
とっとり花回廊 > 米子駅免費巴士
米子駅 > 太平記步行
太平記 > 米子駅步行
米子駅 > 松江駅JR
:便利店飯團 + 咖啡
糖蕃薯 + 超大蟹餅 + 蘋果茶
蟹料理
山元素:
山山山山山
山山山
山山山山山
山山


By 

沒有留言:

張貼留言