2014年10月15日 星期三

[2014 日遊 山陽‧山陰 6日5夜] Day 3.1 松江 - 八重垣神社/出雲大社

原本安排的行程



0703 松江駅
0720八重垣神社
1043出雲大社
1451米子駅
1525とっとり花回廊
1710米子駅
1814 松江アーバンホテル

島根,他們稱神話の国,週圍都有他們宣傳的緣結之旅。而我今日的第一站,就是八重垣神社。

官網已search好要搭咩巴士。


不同的是,我早了出發,到達八重垣神社也只是07:05,連神社也未有人
今次來這裡,就係要去呢個鏡の池。傳聞那占卜很靈呀~


由於未有人,我要自行放下100yen攞占卜紙

呢張紙看似平平無奇,但它是特別做的水占卜紙呀~

經過呢條路入去。

過埋呢條橋
入面有個說明書
就在這個池了。

占卜好簡單,放張占卜紙去個湖度,在上面放個5円。有兩個結果:
  1. 個銀沉時張紙離自己的距離來卜緣份距離,愈近,代表你緣份遇到的那人可能就在身邊。
  2. 個銀沉的時間,愈快沉,代表你緣份好快就來了。

喂! 唔該你呢個時候唔好同我講科學好唔好。咁理性,你就唔會玩占卜啦! 
我眼見,的確係有D無沉又或者飄到好遠的......

講真,一朝早在呢個池,陽光沒有真的全部照入,因為個池比個樹林包圍,沿途有風,再加上晨曦的蟬叫聲,還有,這說的是個池,但也像是個死潭......我把我的占卜紙放上了池中,等緊的時候,你都咪話唔驚~~我確信我是錯了時間來~~

我的有利方向係南同西,我的是吉啊~
它沒有飄得遠,我轉頭影完幾張相就唔見左了,我估...應該係沉左啩...
提一句,真係要小心D,因為佢個池都幾深水,而個池邊D石唔係好平,D電話相機手袋,有朋友一齊叫佢幫手攞住好,唔係就放離池邊啦~

搭返原本的巴士回松江駅,向出雲大社出發。




我搭08:36 益田方向的特急列車[走了呢班車要等半粒鐘先有架慢車!
沿途風景優美........又係呢句~
呢個就係重點景點之一:宍道湖
JR去到出雲市,要轉去搭一畑電車。到步先09:10,09:36才有車出發,周圍行,但太早,未有野開,坐在大堂乖乖等車。




就係搭佢啦


車入面個排位唔係好似普通列車,好得意,我幾鐘意呢個設計喎~
去到川跡要轉一轉車。轉返去一架好似普通列車的車,但其實車上有一個姐姐,好似導遊咁一直講野,介紹附近風景的。呢個姐姐還會指示上落車位置同check飛,收錢。
姐姐的提醒,就影到呢排鳥居~
未去到千本烏居,但可以頂住先啦~
見到呢個大鳥居,應該就到站了
落車見到呢架車,島根貓列車~ 資料說入面好有求愛氣氛的呀~


落左車,慢慢行去出雲大社。十月並不是山陽山陰的紅葉時間,但打風後的氣溫突然下降,樹木也被騙了,開始變紅了。




約10-15分鐘,就行到出雲大社的"入口"鳥居了。
因為時間還早,我沒有行附近的小店,回車站才慢慢行吧~

行入出雲大社,以前到過的神社也不少,但行呢條路卻感到異常放鬆,舒服。
說是神話の国,這裡周圍都是有著各樣的神話故事有關的景物。




出雲大社,是日本的其中一個較古老的神社。它特別之處有:
  1. 日本第一大鳥居牌坊
  2. 有條重達5噸的巨型注連繩,據說在注連繩下拋個5円上去,硬幣被攝住,那就能帶來好運。不過而家因為太多遊人,所以禁左lu。
  3. 日本神社有樣野叫無神月,那是有農曆10月11~17日。用我的理解方式及文字表達的話,那就是: 日本每一個神社都有一個神駐場的,衪們一年間都在自己神社工作,聽下到訪人仕的願望,以籤文方式提醒坊客。但在農曆10月這期間,衪們全部會去了出雲大社開會 (可能gathering啦),所以其他神社在無神月其實無神駐埸,但出雲大社卻在那時候有最多神在。那衪們在相討咩大事呢? 就係世人的姻緣了。所以,在這裡求姻緣據說非常靈驗!
  4. 日本的神社都係統一為: 二拝(鞠躬)、二拍手、一拝(鞠躬),但出雲大社是維持古法:二拝(鞠躬)、四拍手、一拝(鞠躬)。


出雲大社

就係我口中好大條的繩
在出雲大社的大殿二拝、四拍手、一拝後,去神社後面見到檔好似反砂竽的糖蓄薯,我點可以放過呢~再加上我鐘意的蘋果茶,休息下醫醫肚先。
休息完再出發。
在這裡,周圍都是兔仔,兔仔應該係果度的吉祥物。かわいい女生一定大好き~



 去搵Lunch 食~
好鐘意呢間外表優雅的星巴克。

對住呢個牌,其實我望左好耐都唔係好知佢係咩,但又好有興趣...
當買完手信,有張coupon,我諗都唔諗就衝左入去買果塊唔知咩黎既野。佢比左個牌我等,原來佢係即叫即做的海鮮味仙貝,好似脆脆果D
我當然選我大愛的蟹味吧~就係呢塊...真係唔好意思...因為實在unexpected 的大塊,佢直徑有一隻前臂咁長,我的確沒有能力把它從膠袋攞出黎影完相再放返入去...原諒幅相咁肉酸~
至於味道....正呀~



由於大蟹餅加糖蕃薯,對我黎講真係太多太多啦。所以,今天不能食正經的午餐了。
比原定時間早了,慢慢行去搭車,向下一站出發。

經過川跡時見到又有另一款車。

跟去程一樣,在川跡要轉車回出雲市。今次列車格局又唔同左啦。

去到出雲市,我要再轉車去米子。因為唔想不停等,所以我搭了架普通車打算一路欣賞住沿途風景。點知.......

待續

By 

沒有留言:

張貼留言