2014年10月16日 星期四

[2014 日遊 山陽‧山陰 6日5夜] Day 4.1 松江 - 松江フォーゲルパーク

原本安排的行程


0753 松江駅
0811 松江城
0958 松江フォーゲルパーク
1544 県立美術館
1846 松江駅
2140 鳥取駅 

アパホテル

Yo! 最愛の日! 點解,因為今日去貓頭鷹公園睇我鐘意的貓頭鷹,好鐘意的企鵝散步,好好鐘意的鷹,仲有好好好鐘意的日落。幻想中吸引我的日落係咁既。



因為打算沿宍道湖行,買杯咖啡暖暖的起行。

嘩嘩嘩!靚到呢~ 今日傍晚我就在這裡睇日落啦!





 如果,同情人拖住手仔沿住湖行呢到,都幾好feel 呀!


沿途一直行左去松江城。由松江駅行沿宍道湖一直去松江城,大約20分鐘路程。
但因為天氣不太熱也不太凍,而且風景真的太美,慢慢的散步去,不知不覺就到松江城了。


又係時間太早啦,未有遊人。但職員們已經把地下的落葉掃開了。


松江城景點之一
心型石



我無入去,影左幾張相就走lu。

沿路,周圍望,見到呢個人型藝術品....唔......佢望緊咩呢?原來係望住自己~



經過一間廟,廟外有個黃箱,面白い
天氣真係好好

好到連蜘蛛網都咁靚


因為境港係鬼太郎的鄉下,所以都有好多時見到鬼太郎交通工具
就到車站,見到班幼稚園小朋友~

佢地真係好乖咁一齊舉起右手過馬路,好得意

呢度就係我的目的地,就係在這裡搭一畑電鐵
由松江城行到一畑電鐵車站,大約10-15分鐘的路燈。呢個站係一畑電鐵的終點站。周邊就是溫泉區了,亦有很多酒店。因為我想住JR站附近,所以沒有選擇住在這邊。但如果個行情不是用JR pass,去多個島根的景點的話,又或是會到玉造溫泉,住這邊搭一畑電鐵方便好多啊!


車站後面有個免費的泡足場
 我就係要在呢個站落車啦~


貓頭鷹公園外面設計好似間廟咁


魔鬼呀!一入去,未比錢入場就已經有好多お土産買啦,仲有,已經有一堆貓頭鷹比你任影。















買飛,外國人出示passport 有 discount的。一進場,嘩!又是一個滿是花的一個地方,令你忍唔住攞相機出來係咁影!

新增說明文字


呢度還有其他Bird,例如...孔雀
今天睇Show的安排係咁既,首先10:30去溫室館睇15分鐘企鵝散步,然後11:00睇25分鐘貓頭鷹表演,再13:30分去睇鷹哥表現10分鐘。


就到10:30啦,要快D啦!

企鵝仔~我搵到你啦~ 佢地靚靚咁著住應節的衫仔,準備表演 "行"~
牠們每個不同的節日會有不同的衫仔著的。如果星期六到這裡,還可以比200円抱牠們影相!



他們的名字







企鵝行的時候,呢隻多咀鸚鵡係咁跟人講野!




呢幾隻懶豬,好似返工咁,行左陣,當停下比人睇果時,有隻已經自行休息了。
因為11:00有貓頭鷹show,立即去準備~

沿途見到一堆企鵝
 去到還未開始,周圍逛逛先。

呢度係表演場地


呢度D植物的周圍都有呢D花語問題。

 工作人員把表演的貓頭鷹放好。

嘿嘿嘿嘿


開始表演咯~

工作人員會把牠們繞場一圈
 原來牠們飛得好快的,工作人員會令牠們在你頭上飛,超型~


呢隻係年齡較小的。
呢隻就年紀最大

你比200円仲可以把牠攞上手影相的。

睇完表演,因為還有一段時間才到13:30,周圍逛逛後去醫肚先。






經過賣店,我好想抱呢隻胖嘟嘟返屋企呀。。。
又好想買佢地佔領我屋企
最後,只可以買呢幾粒。
今天食Lunch 的地方。

咖哩烏冬,蘋果汁。
重點係,食環境。寫意呀!
食完野,在頭先一直都有幫一對台灣夫婦,因為大家都等睇show,所以大家一起聊起來。
他們是對新婚夫婦,在台北桃園住,今次係蜜月旅行。女的比較健談,喜歡自由自在,也喜歡睇花睇風景。男的較害羞,喜歡行山,到過一次香港,鐘意香港的點心,他跟我談起佔中來。

大家聊得差不多就去鷹哥的的表演場地。


好好天好好天
 點知等左一陣都仲未有人,唔對路,原來轉左入室內了。


鷹哥玩車



就係呢對夫婦啦。睇真啲,佢地原來在車站那免費泡足埸的那夫婦~
 好,出發去下站睇我個日落! 點知.....

天陰陰......
還落起大雨
天氣不似預期,我期待的日落點算?

待續~


By

沒有留言:

張貼留言