2014年10月17日 星期五

[2014 日遊 山陽‧山陰 6日5夜] Day 5.1 鳥取 - 鳥取砂丘

原本安排的行程

0910 鳥取駅
0932 鳥取砂丘
鳥取砂丘パラグライダー
1030 砂の美術館
1254 鳥取駅
1454 姫路
1524 新大阪
1530 大阪
ホテルビスタプレミオ 堂島

話咁快,到了山陽山陰的最後一天。其實山陽山陰真的太多景點,奈何,如一般打工仔,無咁多假去多幾個地方...

由於打風,在香港已經send email cancel 左個滑翔傘。唉,鬼知今日會好天既咩....不過算了吧,無得玩也可以享受下個砂丘~

一早起來,去了MOS食早餐。在那裡遇到這個family。那兩個妹妹真的好cute~~


在香港,其實我好少食MOS的。但是由於今天出發的時間太早,而車站附近又找不到其他咖啡店,所以才簡單的食了這個早餐,盛惠320円。




相比起島根,我覺得鳥取的交通指示比較不清楚。我今日的目的地係鳥取砂丘。
如果你用google map又或者yahoo.jp 路線search的話,係search唔到點轉車的。刨文後知道係要搭麒麟獅子的巴士由鳥取駅去鳥取砂丘。車費為370円。

去麒麟獅子巴士的官網,頭車9:10由鳥取駅開。食過早餐後,就去等頭車了。


去到見到下圖呢個牌。呢架車在星期六日及紅日的時間係唔同的,留意呀~
點解我話唔清楚? 因為我去到車站,果度其實有好多100円巴士不停埋同一個站。而目的地及車號,可能係我自己的關係,我只在車頭見到,即係話當你低下頭望電話相機,可能係綁緊鞋帶時,巴士埋站,你就要去望清楚問清楚先好上車,唔係你會浪費左D時間啦~


不過都唔駛驚既~以我所見,去鳥取砂丘的巴士有兩個特徵: 
  1. 車沒有100円標示
  2. 架車醜樣D

我就係跳上了下面架巴士啦。


呢間Mc Donald 係我離開廣島後呢幾日見到的第一間~
約半個鐘,就見到個砂丘同呢D手信店。
因為鳥取砂丘離砂丘博物館要行上山的,所以當地有呢個吊車作交通工具。但我又覺得去旅行應該咩都睇多D,差少少腳程慢慢几住影相幾好呀~所以我沒有試呢個吊車。


一落車,入砂丘前就會見到呢舊石。


第一步踏進砂丘,個感覺只覺得自己入左個沙灘,完全無特別的感覺。
好,入去見到呢個全境圖。吸引到我眼球的,係右上角那小小的notice。
嘩嘩嘩!對我呢個去旅行外出完全唔用internet的人,見到Wi-fi,即係又有得打咭啦! 喂~今次打咭地點係鳥取砂丘喎~ 無野,型囉! 晒下命都要架啦,我最鐘意做啲無咩身邊朋友做過的事~哈哈~


再行入去。我又有那種見到不懂形容的那震撼。呢度...好大,好空曠,好曬,好大風。無錯,呢度只有一款顏色,但鳥取砂丘同一般沙灘不同之處係佢隔離就係日本海。

即係,在這裡,我見到的是: 藍天,白雲,一望無際的大海,還能聽到海浪聲。
喂,咁同海灘又有咩分別呢?當然唔係有定無比堅尼啦。
呢度比一般沙灘大好多,有D孤獨的樹。呢度的沙丘真係高過一個人的,行上去的時候,你唔好話唔吃力! D沙好食力的。[唔好意思,我真係唔識影相,影唔到佢有幾高!]
仲有,我建議一大朝早來。原因係:

  1. 太陽伯伯未在頭頂,無咁晒
  2. 呢度其中一樣出名的是沙上的風紋。大早未太多人,你還有機會見到未有鞋印的風紋。那裡的風紋好靚的。
  3. 未有旅行團到,無咁多人喧嘩。





呢D沙呢比其他的硬,我企左係果度研究左好耐,唔明白。
當我行上去,佢會即刻碎左,但又唔係即刻變返做沙喎....唔明白。
風紋
高高的砂丘
呢度其實在砂丘上的。呢個位就像平時在崖邊看海一樣。並不是沙漠感覺呀~

小時候認識的太陽伯伯就是一個圓形上面好多尖尖出黎,就係咁囉~
呢幅係背住個海影返轉頭的。所以見山。
為左令遊客有沙漠的感覺,呢度會有一架裝飾用的馬車比人影相,仲可以騎駱駝行一個圈~
不過當天有好多小朋友排緊騎駱駝,我唔同佢地爭啦~



呢度真係好大.....果D一點點係人來的!

離開砂丘,向砂の美術館進發。
待續~

By

沒有留言:

張貼留言